Tvářenky - Blushes

Když už jsem minule psala, že mám pouze dvě tvářenky, tak jsem si řekla, že vám je ukážu. Teď už mám samozřejmě čtyři, ale tyhle jsou ty starší. Co si vzpomínám, tak jsem snad do 26let tvářenku nepoužívala. Měla jsem prostě nějak zažito, že když nenosím na obličeji makeup, tak nepotřebuji tvářenku, protože když se začervenám, tak mi prostě půjde vidět ta moje, přírodní červeň, navíc jsem si říkala, že na holé pleti by tvářenka stejně nedržela, no doba kamenná:D Moje úplně první tvářenka byla Chanel, 54 Rose Dust (4g, 0,14oz.). Byla jsem někde na líčení, myslím, že Douglas a tam mi ji slečna dala. Jeee, já byla nadšená:D :D Po čase jsem chtěla ještě nějakou do sbírky, ale nechtělo se mi dávat tolik peněz za další Chanel. Pak jsem se dočetla, že Bourjois tvářenky jsou docela fajn. OK, po hodinách strávených googlením, jsem šla do obchodu s lístečkem, že chci Rose d'or 34 a Lilas d'or 33. Hmm, barvy jsou to krásné, ale naživo je jedna moc růžová a druhá moc lesklá, nehodily by se ke mně. Takže jsem na doporučení slečny prodavačky vzala Bourjois, Rose De Jaspe 95 (2,5g, 0,08oz).
Chanel, 54 Rose Dust, Bourjois, Rose De Jaspe 95

Chanel Rose Dust je matná, úplně bez jakýchkoli třpytek, barva je jemná růžová, možná trošku starorůžová, foťák ji samozřejmě nezachytil úplně pravdivě (mám obavu, že foťák brzo dofotí:( ). Bourjois je tmavší růžová, ale ne taková ta klasická kokinková růžová, možná je v ní troška oranžové, která není moc vidět:D nevím jak ji popsat, je lesklá, ale zase ne moc.
Chanel Rose Dust

Bourjois Rose De Jaspe
Na fotkách vypadají dost podobně, ve skutečnosti je vidět rozdíl víc. Obě obsahují štěteček k aplikaci, nevyužívám je, používám štětce Sigma.
Fotky na ruce:
L-R: Chanel Rose Dust, Bourjois Rose De Jaspe, foceno na světle

L-R: Chanel Rose Dust, Bourjois Rose De Jaspe, stín
Obě tvářenky jsou dobře pigmentované, výdrž mají skvělou, jemně voní. Cenu si bohužel nepamatuji ani u jedné, Chanel byla dražší, ale je větší. Obě doporučuji.
Co vaše oblíbená tvářenka/tvářenky? Já teď shlédla na netu Nars Deep throat, je úžasná, myslím, že můj stop stav asi brzo skončí:D Samozřejmě, že ji nutně potřebuji...

2 komentáře:

  1. Vidím, že máme stejný vkus! Skvělý výběr tvářenek. Já mám oblíbených víc:-) Teď momentálně NARS Gaiety a Cactus Flower a Clarins Instant Light Blush. Deep Throat je pěkná, doporučuji vyzkoušet ještě Sin a snad už brzy dorazí i Douceur, na tu se těším já, má mít výborný scultping efekt:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, děkuji za seznam tvářenek:DD vzhledem k tomu, že jsem hned zadala do googlu Sin a samozřejmě ji musím mít, tak nemám odvahu tam zadat ty další:D není Sin spíš na tmavší typy? zítra musím do sephory:D chtěla jsem ještě nějaké od Benefitu, ale nevím co si s tolika tvářenkama pak budu malovat...

      Vymazat