středa 26. února 2014

Olejíčky na vlasy - CHI, Orofluido, Schwarzkopf

Olejíčky na vlasy jsem zaregistrovala poprvé kdysi v dávné době na střední škole. Měla jsem olejíček na roztřepené konečky od Gliss Kur. Moc mi to nepomohlo, teď už vím proč, na roztřepené konečky jsou nejlepší nůžky. Olejíčky jsem tedy pár let neřešila až mi došly v listopadovém a prosincovém Senzaboxu.
Přiznám se, že mi oba olejíčky dloooouho ležely na poličce, prostě jsem je nepoužila, pak už se na ně začalo prášit:) a říkala jsem si, ok mrknu na net na popis k čemu to vůbec je a zkusím použít. V boxech jsem měla CHI Silk Infusion a Schwarzkopf Professional BC Bonacure Oil Miracle. A nedávno při objednávce na parfums.cz jsem si přiobjednala Orofluido Beauty Elixir, protože jsem jeden z boxových olejíčků už vypotřebovala, tak jsem chtěla zkusit další.



Jako první jsem se odhodlala vyzkoušet:

CHI Silk Infusion - produkt byl zabalený v papírové krabičce, na které bylo napsáno - Regenerační výživa vlasů. Samotný olej je v plastové šedé lahvičce. (může být lahvička plastová nebo když je lahvička tak jen ze skla? :/) Na netu jsem si našla, že CHI Silk Infusion Hedvábný komplex, proniká do struktury vlasů a obohacuje je o nezbytné vitamíny. Dodává perfektní lesk, regeneruje vlasy, chrání vlasy před účinky teplot. Usnadňuje rozčesávání vlasů.
Na tomhle olejíčku miluji tu vůni. Někdo říká, že je ostrá, pánská. Mně vyhovuje, na vlasech ji nějak zvlášť necítím. Oleje stačí kapka, samozřejmě záleží na délce vlasů. Já obvykle dávám velikost hrášku, rozetřu v dlaních a aplikuji olej od poloviny délky vlasů ke konečkům. Olej dávám na umyté, ručníkem vysušené/vlhké vlasy. Vlasy jsou krásně hladké a jdou skvěle rozčesat. Vhodné pro všechny typy vlasů. Barva zlatavá, ale přišla mi světlejší než ostatních dvou produktů. Obsah oleje 15ml.
Mimochodem našla jsem sadu a dost se mi líbí CHI hedvábný set, tu asi objednám až dopotřebuji všechny oleje, co doma mám. Blbý, že nemají odběr v Brně :(


Schwarzkopf Professional BC Bonacure Oil Miracle - produkt zabalený v černé papírové krabičce, samotný olej je ve skleněné lahvičce. Olej obsahuje arganový olej, vlasy rozzáří, budou hebké na dotek, aniž by byly zatěžovány. Dodává vlasům zářivý lesk. Celá recenze zde. Aplikace opět do vysušených vlasů ručníkem dám velikost hrášku a od poloviny délky vlasů rozetřu ke konečkům. Vůně BC Oil Miracle je jemnější než CHI. Jiná, ale příjemná. Mně nevadí parfemované produkty, takže žádný problém. Barva zlatavá, jak vidíte na fotce. Produkt vhodný na normální, husté, či vlnité vlasy. Obsah 5ml


Orofluido Beauty Elixir - tento olejíček jsem objednala na parfums, jak jsem psala na začátku. Docela hodně jsem o téhle značce četla na netu, tak jsem si říkala, že ho časem koupím a vyzkouším. Velmi se mi líbilo, že jsem sehnala vzorek 5ml, což bohatě stačí na docela dlouho dobu používání.
Olej došel v papírové krabičce, ve které je vložený tak, že vidíte jak vypadá lahvička a kolik obsahuje produktu. Olej obsahuje tři oleje: arganový, šáchorový, lněný. Olej má hydratovat vlasy, dodávat jim sílu, pečuje o vlasy a dodává jim lesk. Vhodné pro všechny typy vlasů. Podrobný popis zde. Vůně jemná. Aplikace stejným způsobem jako u předchozích olejů. Obsah 5ml.


A co si o olejíčcích myslím já? Myslím si, že ani jedním svým vlasům neuškodíte. Já mám vlasy relativně ok, takže až tak velký zázrak na nich po použití nevidím. Mám světlé, jemné vlasy, nikdy neoplývaly kdo ví jakým leskem a zázračně nezáří ani po použití olejů. Líbí se mi, že po aplikaci olejů jdou vlasy hladce rozčesat. Doufám, že mají oleje blahodárný vliv na konečky a jejich třepení. V zimě jsou vlasy a hlavně konce dost namáhané, stálým "otíráním" o kabáty, šály nebo když je máme v čepici, takže by bylo fajn, kdyby tyhle olejíčky konce vlasů obalily a vlasy by nebyly tak namáhané. U mě asi vyhrává CHI, protože mi nejvíc voní a taky má 15ml. A taky už jsem ho dopotřebovala. Jasně, že si můžu Schwarzkopf i Orofluido koupit ve větším balení, pokud mi 5ml nestačí, ale pokud chci malé cestovní balení, uvítám 15ml.
Pokud použiji na vlasy oleje, nepoužívám už Alternu Hemp Thickening Compound.
Pro představu přidávám fotku mých vlasů. První řada jsou mé vlasy aktuálně teď a spodní řada v průběhu let. Teď přemýšlím nad změnou na jaro. 

17 komentářů:

  1. "může být lahvička plastová nebo je ze skla" to mě položilo =DDDDDDDDD Jinak oleje nepoužívám, protože jak ty říkáš na roztřepené konečky je kadeřnice a díky bohu konečně jsem našla normální a skvělou kadeřnici pro kterou 1cm je 1cm možná stříhá i méně =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A může? :D jako láhev je skleněná určitě ne? Ale lahvička, no tak to už je dilema :D ty jo tak to je první kadeřnice, která chápe co je to zastřihnout konečky :)

      Vymazat
    2. já myslím, že to máš putna ne? zda je plastová nebo skleněná =D jak té plastové chceš říkát? petečka?=DDDDD
      Ona takové ty kadeřnice, co ustřihnout 5cm a pak se diví, proč se klientka nechce vracet, z celé duše nenávidí. Pokud chceš dám ti kontakt =) není problém je strašně fajn =)

      Vymazat
    3. Možná petlička bych jí říkala, ale to už je zase od petlice :D Já mám teď chlapa kadeřníka a ten to chápe, naštěstí.

      Vymazat
  2. Měla jsem ten BC Bonacure a nejvíc se mi na něm líbila ta vůně :) Jinak teď zkouším olej Matrix Biolage Exquisite a musím říct, že super...připadá mi, že to třepení konečků aspoň trochu oddálí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matrix jsem měla kdysi šampon a kondicionér a dobrý byl. Mrknu na ten tvůj produkt.

      Vymazat
  3. ja som mala chi, tiez mi nevadila vona, pacil sa mi, osobne ma oslovil viac ako olejcek od biosilku, z tkoreho som mala vzorku. A orofuido na mna posobilo akoby malo len taky povrchovy efekt, ze vlasy sa na slnku pekne leskli, ale vyziva az tak nesla do hlbky, ale kazdy mame ine vlasy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš ,ještě Biosilk jsem neměla. Já si stejně myslím, že nejlepší je výživa zevnitř, takže dýňový semínka nebo dýňový olej a tak :)

      Vymazat
  4. Já miluji olejíčky na vlasy. Vlastně celkově všechny oleje. Jsem olejomaniak. Řídím se heslem, kdo maže ten jede :D Není tedy vidět, nějaký mega zázrak, ale myslím, že nějaká změna k lepšímu tam bude. Za prvé nejsou tak vysušené, lépe se česají a jsou hladší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že uškodit nám nemůžou a když trošku pomohou, tak jen dobře :) Přesně tak, velmi dobře se rozčesávají. A myslím, že na vlnité, či kudrnaté vlasy to bude taky fajn pomocník.

      Vymazat
  5. Tess to rozsekla, prej petecka:-DD No jako tu vetu jsem musela precist trikrat, aby mi docvaklo, co resis:))) Proste lahvicka. Ted mas barvu super. Neznam ani jednou, vyzkousim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám někdy ujeté myšlenkové pochody, hlavně v recenzích :D

      Vymazat
  6. Mas moc pekne vlasy, to je melir?

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som zatiaľ olejov na vlasy veľa neskúšala, ale čo som skúsila tak najlepší pre mňa bol Avon tá kúra s marockým arganovým olejom, vôňa síce nebola nič extra, resp. bola taká neutrálna olejová, ale olej vlasy pekne zjemnil a aj po vysušení také ostali. Teraz ho už nemám používam Baleu Oil Repair olej na vlasy, ten krásne vonia, ale vlasy mám pocit že dosť vysušuje.
    Bianka

    OdpovědětVymazat